παμε να βρουμε τη χαμενη αθωοτητα
που δε γνωριζει καλο και κακο
σε μια χλωρη μερα
κατω απ τη γεφυρουλα
στο ποταμακι
οπου τα νερα στραφταλιζουν ανυπομονα
να φτιαξουν σχηματα , φωταψιες
να χαιδεψουν σκουροπρασινα φυκια
σαν βρυα
και στεγαζουν καραβιδες
αθωες
σαν μικροκοσμικοι θεοι
να μαζεψουμε λιγη αγνοια
απ τις ριζες των δεντρων
πλαι στον μικρο καταρρακτη


ερχεται το βραδυ κι ολα σωπαινουν
τριζουν τα νερα
καταλαμβανουν τα μισογκρεμισμενα
οικηματα
απλωνονται σα λιμνη στο μυαλο
και γαληνευουν τα φυλλα
σαν αγκαλια κλεινει
απο πανω μας ο ουρανος
κι εμεις φωλιαζουμε
στους θαμνους
σα ζωακια με δυο χερια, δυο ποδια
κι απεραντα ερωτηματικα


















5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

στο όνειρό μου
είδα χτες βράδυ
πως μάζευα από το χώμα
νεκρές πεταλούδες
και ξύπνησα τρομαγμένη
και κοίταξα τα χέρια μου
να δω αν ήταν κόκκινα
απ' το αίμα
έπειτα πήρα στα χέρια μου τα μάτια
εκείνα τα μάτια
τα μεγάλα
τα αθώα
τα καθαρά
και τα ονόμασα αθωότητα
κι ηρέμησε η καρδιά μου
κι αποκοιμήθηκα γλυκά
μα ήρθε πάλι τ' όνειρο
να ψιθυρίσει στ' αυτί μου
ένα βαθύ αναστεναγμό
ενός παιδιού
που αλλιώς φαντάζονταν τον κόσμο
μα αυτός αλλιώς ήταν
τόσο
μα τόσο διαφορετικός
και το παιδί
πεισματάρικο καθώς ήταν
δεν ήθελε να πιστέψει
και σκάλιζε το χώμα
να βρει νερό
να ξεδιψάσει την αλήθεια του
κι όταν βρήκε νερό
και ήπιε
και ξεδίψασε
τότε κράτησε στα χέρια του την αλήθεια του και της είπε γλυκά

δε θα σ' εγκαταλείψω
ποτέ

κι έπειτα τη χάιδεψε τρυφερά
και της τραγούδησε το πιο τρυφερό νανούρισμα!
του κόσμου όλου...

Ανώνυμος είπε...

τίνος είναι το κομμάτι που ακούγεται?
μου αρέσει πολύ, μια μέρα το σιγοτραγουδούσα όλη την ημέρα!!

Ανώνυμος είπε...

είναι T-Rex??

λογια εικονες τραγουδια είπε...

ναι, απ τα πολυ αγαπημενα μου εφηβικα τραγουδια,
μπορεις να το βρεις εδω,
ο κωδικας ενσωματωσης δεν ειναι διαθεσιμος,
κι ετσι το ανεβασα μ αλλο τροπο

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ πολύ